onurmsimsek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İçerk olarak mükemmel bi ürün ama hap yutma olayını psikolojik olarak rahatsız hissediyorum günlük almam gereken multivitamin ve omega yu bile aksatıyorum çoğu zaman. Genelde kreatin ile bcaa yı spor günleri beraber karıştırıp spor esnasında kullanıyorum ona çok alıştım o yüzden toz formunda şeyler arıyorum yine de teklifin içimin sağol

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:23:21 -->-> Daha önceki mesaj 01:21:01 --



O fiyata satılan yer gösterirsen en azından protein ihtiyacımın olduğu günler kullanabilirim. Protein tozuna çok aşırı önem vermiyorum daha çok sabahları protein kek yada pankek gece yatarken de yoğurt ile Shake yapıp içiyorum 😀 Bunda da toz form benim için ideal açıkcası. Ama o fiyata gördüğün yeri söylersen bi koli atayım köşeye, ben 5 den aşağı görmedim çoğu yerde
Raf fiyatı 3,95 mahallenii marketine gidip toptancının numarasını alırsan toplu alımda 3,50 lere iniyor hatta daha ucuza alanlarda varmış bende 3,95 den alıyorum ama her türlü kar zaten protein alsan ölçeği 5 6 dan aşağı olmuyor