Evet hocam kullandım çok etkisini gördüm. Kısaca anlatayım 3 4 yıl öncesi işsizim pisklojik sorunlarım vardı gündüz hep pc başında poker vs oynardım sabah 5'e kadar hava aydınlanmaya başlarken uyurdum karma karışıktı sürekli kahve içerdim aptal gibi hissediyordum kendimi tabi daha öncesi xanax kullanmışlığımda vardı aşırı panik ataklarım oluyordu pskyrt a gittim bu ilacı yazdı ve herşey düzene girmeye başladı içiyorum yarım saat sonra pat uyuyorum derken gece uyumaya başladım sonrasında işe de başladım bir kaç ay sonra tamamen kestim ne bağımlılık yaptı ne birşey ama tek yan etkisi var biraz iştah açıyor ama sana tavsiyem önce bir doktora gitmen ve bu ilaçtan bahsetmen eminim yazacaktır sana o ilacı ve hayatın düzene girecektir.
ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
siz kullandınız mı ? bağımlılık yapıyor mu ? tam olarak nasıl bir etkisi var. Benim tam istediğim bu aslında uyku düzeni sağlamak.