kendi işini yapıp homeoffice çalışanların laneti bu bence, 2004 den beri yazılım geliştirme ve kendi sitelerimle uğraşıyorum, askerlik haricinde düzenli bir uykum olmadı, en fazla 1 hafta oluyor sonra yine sabahlamaya devam, yıllardır ben bir çözüm üretemedim, üretebileceğimi de pek sanmıyorum, akışına bırak bence, herkes sabah kalkıp akşam yatmak zorunda değil, gün dediğin şey,
uykun gelince biter,
uyandığında başlar, kalıplara sıkışmamak gerekir.