Uyku ilaçları kalp ritmini bozuyor diye biliyorum. Erken yaşlarda kalp krizi riskini de arttırıyor. Ben de bir ara düşündüm, doktora danıştıktan sonra vazgeçtim. Eğer aklınızda projeleriniz var ve bir an önce bitirmek istiyorsanız, zaten uyku düzeni bir programcı için neredeyse imkansız. Size tavsitem İş yükünüzü azaltın. Gece 12de bilgisayarı bırakın ve güzel bir film açıp uzanın. Film bitmeden uykuya dalabilirsiniz. Sabah kalkabilirseniz, 1 saat koşu veya imkan varsa spor salonunda ağırlık çalışın. Benim genelde yaptığım olaylar. Fakat bu aralar ben de en erken saat 5:30 gibi yatıyorum. Yine eski düzene geçmeye çalışacam. Söylediğim düzen gerçekten mükemmel hissettiriyor. Denemeye çalışın.