Allah yardımcıları olsun. bende gücüm yettikçe yardımda bulundum.

Benim kızımda west sendromu hastası. Maalesef ki gözümün önünde eridi bitti kızım. Doktor %20 30 gibi tam iyileşme oranı veriyor. geri kalan kısımda ise hastalığın seyri önemli.

Allah keşke herşey ile sınasaydı ellerimi kollarımı gözlerimi alsaydı da kızımla sınamasaydı......................