@DesignX;
Hocam yazdığım yazıya dikkat edersen 46 tane ekran kartı varkende klima kullanmadım diye yazdım. Yani şuan 18 tane o yüzden klima kullanmıyorum değil. Sadece çift fan yerine tek fana düştüm o kadar. O verdiğin salyangoz fanın saat kaç m3 hava çektiğini bilmediğim için yorum yapamadım. Hava çekiyorsun ama içeri taze havada alman gerekiyor hocam.
Neyse kış geldi zaten

Umarım rahat edersin.