Tabi ki ne zaman isterseniz mesaj atmaktan çekinmeyiniz.Şahsım sık sık "Bilmiyorum" kelimesini kullanmaktan hiç korkmaz.Zira herşeyi bildiğini iddia eden bir insandan bir halt olmaz.Yine kendimden örnek vereyim.Finans üzerine 2 üniversite bitirip üzerine yüksek lisans yapan şahsım dolar 4 lira olacak dediğin de şahsıma bir üye "Dolar bozduracağız ve dolar düşecek" demişti.Bu üye şahsıma bu cevabı verdikten 3 ay sonra dolar 4 lira oldu.Şimdi siz bana bilimsel veriler ile dolu dolu 7 yıllık bir eğitimden bahsediyorsunuz.Aynı saygısızlığı ben size yapmayacağım.Çünkü branşında eğitimli bir insan bulmak gerçekten zor.
İlk yaptığım yorumumdan ötürü bu genç eczacı arkadaşımızdan özür diliyorum.Zira herkes kendi branşında üyelere bilgi vermelidir.
Ayrıca şahsım hakkında ki düşüncelerin için de çok teşekkür ederim.
Estağfurullah hocam asıl ben özür dilerim yanlış anlaşılacak bilgi verdiğim için. İyi geceler dilerim

.