Hocam işin gerçeğine gelirsek. Yurt dışında uygulanan ülkemizde de yeni uygulanmaya girmiş bir meslek var "Klinik Eczacılık". Klinik eczacılılar 5 yıl eczacılık fakültesi üstüne EUS ( Eczacılıkta Uzmanlık Sınavı)'na girerek 2 yıl uzmanlık yapıyor ve hastanelerde çalışıyor. Bir eczacının ilaç bilgisi doktordan çok daha fazladır. Doktorun işi tanı koymaktır, eczacının işi o hastalığın nasıl tedavi edileceğidir. Yurt dışında bu iş böyle yürür, günümüzde de yavaş yavaş yürürlüğe sürülmektedir. Fakat son dediğiniz kısma tamamen katılıyorum. Malesef "Doktor, Eczacı, Öğretmen, Mühendis" adam bilir o işini denilip her şeye inanma hastalığı var toplumumuzda ve bilinçsiz "Doktor, eczacı vs." çok sayıda bulunmakta. Benim bu konuya olan yorumum tamamen tıbbi amaçlıdır başka hiçbir türlü anlaşılmasını istemem. Bildiğim "bilgiler" doğrultusunda söylediğim cümlenin her türlü bilimsel açıklamasını yapmak suretiyle de arkasındayım fakat dediklerinizi de dikkate alarak yorumumu editliyorum

. Henüz tanışamadığımız fakat dışarıdan çok sevdiğim bir abimizsiniz. Umarım bir gün daha güzel tanışma fırsatı buluruz, iyi geceler dilerim

. Detaylı bilimsel bilgi isterseniz P.M. atabilrisiniz hocam, sizinle zevkle bu muhabbeti yapmak isterim.
Tabi ki ne zaman isterseniz mesaj atmaktan çekinmeyiniz.Şahsım sık sık "Bilmiyorum" kelimesini kullanmaktan hiç korkmaz.Zira herşeyi bildiğini iddia eden bir insandan bir halt olmaz.Yine kendimden örnek vereyim.Finans üzerine 2 üniversite bitirip üzerine yüksek lisans yapan şahsım dolar 4 lira olacak dediğin de şahsıma bir üye "Dolar bozduracağız ve dolar düşecek" demişti.Bu üye şahsıma bu cevabı verdikten 3 ay sonra dolar 4 lira oldu.Şimdi siz bana bilimsel veriler ile dolu dolu 7 yıllık bir eğitimden bahsediyorsunuz.Aynı saygısızlığı ben size yapmayacağım.Çünkü branşında eğitimli bir insan bulmak gerçekten zor.
İlk yaptığım yorumumdan ötürü bu genç eczacı arkadaşımızdan özür diliyorum.Zira herkes kendi branşında üyelere bilgi vermelidir.
Ayrıca şahsım hakkında ki düşüncelerin için de çok teşekkür ederim.