Bizim milletimiz de eczacı arkadaşlara doktorlarımış gibi sorular sormak, hastalıklarımız için ilaç tavsiye almak gibi bir huy vardır.Bende dair birçoğumuz eczacı bir arkadaş mutlaka şu hastalığım var ne tavsiye edersin diye sormuştur.Bana kalırsa siz iyi niyetle maksadını aşan bir yorum yapmışsınız.Zira doğaldır.Bunu arada bende yapıyorum.Lakin lütfen unutmayın sizin ve bizim gibi insanlar söylemlerine eğitimsiz insanlara göre daha dikkat etmelidir.Çünkü insanlar sizin ve bizim gibi eğitim insanların söylediği herşeyi kayıtsız şartsız gerçek olarak kabul ediyor.Tabi ki bu tarz bir konu açarsanız zevkle iştirak ederim.
Hocam işin gerçeğine gelirsek. Yurt dışında uygulanan ülkemizde de yeni uygulanmaya girmiş bir meslek var "Klinik Eczacılık". Klinik eczacılılar 5 yıl eczacılık fakültesi üstüne EUS ( Eczacılıkta Uzmanlık Sınavı)'na girerek 2 yıl uzmanlık yapıyor ve hastanelerde çalışıyor. Bir eczacının ilaç bilgisi doktordan çok daha fazladır. Doktorun işi tanı koymaktır, eczacının işi o hastalığın nasıl tedavi edileceğidir. Yurt dışında bu iş böyle yürür, günümüzde de yavaş yavaş yürürlüğe sürülmektedir. Fakat son dediğiniz kısma tamamen katılıyorum. Malesef "Doktor, Eczacı, Öğretmen, Mühendis" adam bilir o işini denilip her şeye inanma hastalığı var toplumumuzda ve bilinçsiz "Doktor, eczacı vs." çok sayıda bulunmakta. Benim bu konuya olan yorumum tamamen tıbbi amaçlıdır başka hiçbir türlü anlaşılmasını istemem. Bildiğim "bilgiler" doğrultusunda söylediğim cümlenin her türlü bilimsel açıklamasını yapmak suretiyle de arkasındayım fakat dediklerinizi de dikkate alarak yorumumu editliyorum

. Henüz tanışamadığımız fakat dışarıdan çok sevdiğim bir abimizsiniz. Umarım bir gün daha güzel tanışma fırsatı buluruz, iyi geceler dilerim

. Detaylı bilimsel bilgi isterseniz P.M. atabilrisiniz hocam, sizinle zevkle bu muhabbeti yapmak isterim.