bir kliniğe gidip gerekli tetkiklerden sonra ilaç kullanmanız. Ben kafanıza göre ilaç kullanmanızı tavsiye etmiyorum özellikle de uyku ilaçlarını. Annem yaklaşık 8 9 senedir kullanıyor. Uyku düzeni için ama fazla bir ilerleme kaydedemedik. Ama buna da şükür. Dediğim gibi kliniğe gidip gerekli tetkikleri yaptırıp kullanmanızı tavsiye ederim.