MERCAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oha diyorum başka da birşey demiyorum.
Hocam bu mevzuyu bize botanik dersinde dünyanın en iyi 100 bilim adamı arasında yer alan bir hocamız anlattı. Onun öğrettiği bilgiler doğrultusunda konuşuyorum. cannabis sativa dediğimiz bitkiden ürütilen "madde" hiçbir bağımlılık etkisi bulunmayan vücüda zarardan çok fayda sağlayan bir bitkidir. İlaç dediğimiz şeyin tanımı "Vücuda zarardan çok fayda sağlayan zehir"'dir zaten. Cannabis sativa'nın bağımlılığı sıfırdır ve normal içtiğimiz sigaradan çok çok daha az zararlıdır. Öğrendiğim bilgiler doğrultusundan bilgilendirmek amaçlı yazdım yanlış anlaşılmak istenmem. Eğer benim bildiğim "bilgileri" bilseniz sanıyorum ki böyle demezdiniz. Dünyada "ilaç" sektöründe dönen olaylar çok ilginçtir. Müsait bir zamanınızda dilerseniz anlatmak isterim.