Klimasız, yalnızca fanlarla 35-40 derece nasıl oluyor aydınlatırmısınız bizi fanların rpmsi kaç hocam.
Soğutma işini hangi mekanda yapıyorsunuz ?
Birde en önemlisi aktif olarak çalışan kaç ekran kartı var, bende şuan 60 tane çalışıyor. Ekran kartı sayısı arttıkça mekan ısısı önlenemez hale geliyor, 200 tanede fan taksanız sadece fanla soğumuyor.
Resim:
https://i.hizliresim.com/3pLVDr.jpg
Hızlı hava akışı sağlarsanız hocam soğutma işlemini çözebilirsiniz.
Görsele göre galiba orası eviniz değil mi bir iş yeri değil sanırım.
Üst kısımdaki rigler alt kata göre daha fazla ısınıyormu
Hızlı hava akışından kastım bu videodaki gibi
https://www.youtube.com/watch?v=IxlM2LRtI04
400 tane rig soğutuyor adam yöntem çok basit ama ev ortamında olmaz ne yazık ki