Ekran kartları hakkında da küçük bir not aklıma gelmişken paylaşmak istedim.
Şuan bizim ofiste Nvidia-Quadro-M4000 8GB ekran kartı var render işleri için kullanıyoruz. (4.000 TL gibi bir fiyata almıştık) Mining için denedim. Şuan elimdeki 900TL kart ondan çok daha iyi performans verdi hatta 2 katı verdi diyebilirim. Az önce yazdığım doğru parçaları seçme burada devreye giriyor. Ekran kartı pahalı olacak demek çok iyi mining yapacak demek değildir. Kesinlikle bu iş için doğru ekran kartını seçmen gerekiyor.
Bir örnek daha vereyim. Sapphire Amd Firepro W9100 16gb piyasa fiyatı 10.000 TLden başlıyor. Ama 2.700-.3.000 TL olan GTX 1080 en az 2 katı performans verir sana