Dışardan görünüşte 50.000 tl olan masraflar işin içine girince 150.000 tl oluyor. (Dolar yüzünden)
Klima ve fanlar aşırı ses çıkartıyor oturduğunuz evden kovulma ihtimaliniz çok yüksek.
Ekran kartları devamlı 80 derecede çalışıyor, soğutması çok zor ve büyük masraf istiyor. (salon tipi klima 50.000 btu, 6300 rpm fanlar vs.)
Elektrik faturası her ay 2000 tl geliyor, sürekli şartel attırıyor, çok fazla elektrik tükletimi oluyor, sıkıntıları saymakla bitmez, kolay gelsin.