dogantuysuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
buzzy değil hocam sıfırdan bana özel bir tema için o fiyatı çıkardılar. Siz bilirsiniz benim imzamdaki site ile 1.5 senedir bir fiil ilgileniyorum. ziyaretçi sayısı 2k civarında anca. Seo yaptırmasam daha iyi olacaktı ama işte yaptırdık bir kere. Yine de siz bilirsiniz almak isterseniz "lanet olsun çok kötü bir script" demem. O kadar değil ama çok geliştirmeye ihtiyacı var. Mesela fotoğrafları toplu ekleme vs. vs.
Valla hocam doğru diyorsunuz belli ki ama wordpress de istemiyorum wp ninde belirli bir sınırı var ve her site aynı alt yapıyı kullanınca pek iyi olmuyor. Eklentiler de sorun değil tam paket alirim aşağısı olmaz. Fakat daha iyisi var ise ki bulamadım onun için almak istiyorum.