Bu çok büyük bir problem. Hala devam ediyor mu deneyeceğim orjinal sitesinden ek olarak hocam bunu siz editöre yapıştırınca mi oluyor yoksa,
Konuyu yayınlayınca mi ?
Ne halen devam ediyor mu? Sunucudaki lisans kontrolünü soruyorsanız o yöntem değişmedi. Halen aynı şekilde kontrol ediliyor ve yarın ne olacağını kimse kestiremiyor tabii. Bahsettiğim editör problemi yazı editöre yapıştırınca oluyor. Sonra tüm makaleyi okuyup birleşenleri elle tek tek ayırıyorsunuz. Sonra yayınlıyoksunuz. Tabii gözden kaçan oluyor ve çok vakit alıyor.