Stein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Firmayı kötülemek istemem ama destekleri gerçekten çok kötü. Umarım ölücü arkadaşların saldırısına maruz kalmam.
Hepsiburada yakın bir tarihte satıldı. Belki bu yüzden aksaklıklar olabiliyordur?