Arkadaşlar internet gazetemiz var. Mesleğin içinde olduğum için bir iş olarak yapmayı düşünüyorum fakat bu TBM'ler ve gelirler insandaki her şeyi bitiriyor.
Şuan mevcut Ekim ayı gelirleri bu şekilde https://hizliresim.com/2E1N2q Sayto T.O'su ise ortalama %1.24 reklam yerleşimini ise "deli" arkadaşımıza yaptırmıştım. TBM ortalaması ise 0,08 civarı ve 0,07 arasında.
Gösterim sayısı da yüksek fakat gelir yok, eskiye nazaran oldukça düştü... sizce bu durum normal mi tecrübeli arkadaşlar neler düşünüyor