gelen sms başlığını engelliyorum birkaç engellemeden sonra bitiyor zaten.

Numara değiştirmek çözüm değil. Çünkü bayideki şahıs siz ne kadar 'Benim numaramı 3.kişilerle paylaşmanızı istemiyorum' deseniz de 3 kuruş kazanacak diye bunu dikkate almıyor. Sonra da 'gözümüzden kaçtı özür dileriz' diyerek konuyu kapatmaya çalışıyorlar.

Sms red linkleri de sizi kandırmasın onay mesajı gönderirsiniz bilmeden.

Son olarak bu tür mesajların %90 ı yasaldır. Birgün biryerlerde bir form doldurmuşsunuzdur ve formda karınca duası puntolarla yazılı 'numaranızı 3.şahıslarla veya şirketlerle paylaşmayı kabul ediyorsunuz' ibare vardır. Ve geçmiş olsun...

Kombi bakım servisi diye beni de arıyorlardı en son 'sobaya geçtim kardeşim, kombiyi de yaktım' dedikten sonra aramadılar