Adsenseden bu gün gelen mailde, sitemdeki adsense reklamına tıkladığım için hesabımın 1 ay süreyle askıya alındığı yönünde bir bilgilendirme geldi. Reklamlara kesinlikle tıklamıyorum ve tıklamanın da bu tür bir cezaya sebep olacağını çok iyi biliyorum. Şimdi bu ceza nerden geldi sizce?