R10' da Sedat hoca var. Kendisine @DeLi denir. Konusu da bu hocam bir bakmasını öneririm.
Gerekirse çalışma yaptırın ben yaptırmadım lakin yaptıran arkadaşlar çok güzel tıklamalar almaktadır.
İleri de bende düşünüyorum..