ahmetaydin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o kadar da değil bence tamam biraz daha fazla olabilir ama 100 çok değil mi buna her 10 kişiden 1 i tıklaması normal mi
Normal, reklam yerleşimine bağlı, sen tıklamıyorsun, bende tıklamıyorum çoğu zaman, ama adamlar tıklıyor.

1200 kişinin girdiği bir sitede 10-30 arası tıklama çok düşük, footer da falan mı bu reklam ? Adamın yanlışlıkla eli çarpsa ondan çok tıklama olur.