Tv kanalı nasıl açılır fikrim yok.Lakin o işte iyi para var.Mesela bugün Digitürk den aradılar."Uydu anteninizi ve dekoderinizi gelişen yayın teknolojimiz nedeniyle değiştirmek zorundayız."dediler.
3 milyon abone olsa her abone den 10 lira kendileri 10 lira teknik servisleri alsa 6 milyon Türk lirası eder.Mevzu benim için para değil.Mevzu teknik servis geldiğinde evde olmak onlara vakit ayırmak.