AKINARI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çalışma mantığı prensibi nedir programın. Yani negatif bir durumla karşılaşma olasılığımız varmıdır?
Negatif bir durum yok. Değerli arkadaşlarımızdan kullananlar var.. Bir şikayet almadık..