furkanture adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öyle bir bölüm yok hocam sadece gönderim zamanı ve durum yazıyor gönderdiğim kişi yazıyor başka bir kod vs yok
Hocam eski temaya geçip tekrar bakın bir. Çünkü eski tema da öyle bir uyarı vardı mailler iletilmediği için kodu iletin diye