Konu
iPhone 6S'm satılık
07-10-2017, 00:06:45
#3
grcn37
Üyeliği durduruldu
EEM adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
güzel temiz telefon hocam. çarşamba günü 32GB silver mdeli 2100 liraya sattım ben de. umarım satılır.
Gözüm gibi baktım valla hocam nakite sıkışmasam satılcak telefon değil , teşekkür ediyorum.