EEM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güzel temiz telefon hocam. çarşamba günü 32GB silver mdeli 2100 liraya sattım ben de. umarım satılır.
Gözüm gibi baktım valla hocam nakite sıkışmasam satılcak telefon değil , teşekkür ediyorum.