mrtykc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
spama düşüyor hocam. Bende davet gelmedi sanmıştım spama düşmüş hep.
malesef yok hocam mail gelmiyor başka mail attım sorunmu var diye onlar geldi bu gelmiyor

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:56:36 -->-> Daha önceki mesaj 22:56:03 --

NmlWebTsrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba hocam detay@r10.net mail at istersen bir
mail geç dönüş oluyor genelde diye konuyu açtım aslında bir yönetici arkadaş yardımcı olamazmı