spama düşüyor hocam. Bende davet gelmedi sanmıştım spama düşmüş hep.
malesef yok hocam mail gelmiyor başka mail attım sorunmu var diye onlar geldi bu gelmiyor
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:56:36 -->-> Daha önceki mesaj 22:56:03 --
mail geç dönüş oluyor genelde diye konuyu açtım aslında bir yönetici arkadaş yardımcı olamazmı