TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 da biriyle anlaşsaydın en azından yönetim sorunu çözerdi.. Geçmiş olsun
bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 da uzman cok hocam guvenilir hemde
WebxGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 da bir çok kurumsal firma mevcut. Burada ki firma ve emek veren diğer arkadaşları düşünün lütfen.

Biz birbirimize destek olmazsak, kimse bize bakmaz.

Geçmiş olsun.
Arkadaşlar, tamam doğru diyorsunuz ama bir Allahın kulu dönmedi ki ilanıma.

https://www.r10.net/ecommerce-yazilim...-cevirici.html