Merhaba tam spam yiyen bir siteyi yeniden değerlendirme isteği gönderdik 3. gününde webmaster toolsda tam spam hatası şuanda gözükmüyor daha önce duruyordu bugün baktığımızda manuel işlem bulunamadı diyor fakat googleden cevap gelmedi ne düşünmeliyiz.
Aynısı şuan banada oldu 4 haftadır manuel spam cezasında olan sitemiz 6 defa red yedi son başvurudan sonra hiç mesaj gelmedi 6 gün geçti şimdi hiç bir yanıt gelmedi ama manuel spam cezası kalkmış gözüküyor panelde google da arama yaptırdıgımızda da tekrar tekrar yeniden indexlendiğini görüyoruz ama tam oturmuş değil