Düşük ücrete satılan gelirli bir site satın alarak adsense adımı atabilirsiniz.
Adsense olayını iyice öğrenmem lazım galiba bir kere yapayım dedim elime yüzüme bulaştırmıştım

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:05:52 -->-> Daha önceki mesaj 14:04:45 --
Yatırım olmaz, girişimcilik olmaz diyen arkadaşlar neden olmasın? Yorum atan herkes 30 liraya domain alıp, 50 liraya host açtırıp x blogu açıyor da 700 lira ile mi bişeyler yapılmayacakmış.
Evet bencede olay tamamen fırsatı bulup değerlendirmekle alakalı gibi geliyor bana