Yatırım olmaz, girişimcilik olmaz diyen arkadaşlar neden olmasın? Yorum atan herkes 30 liraya domain alıp, 50 liraya host açtırıp x blogu açıyor da 700 lira ile mi bişeyler yapılmayacakmış.