ilgine çok tşk ediyorum
webmaster 50 kullanıyoruz. alan 15 gb
postalar çok aktif degil. 6-7 adresin posta servisi kullanılıyor. trafikte aşırı olmuyor.
reseller vds , hosting tam ne almalıyız bilmiyorum.
guzel host veya netinternet düşünüyorum.
Mailler çok aktif değilse o zaman ekstra birşey yapmana gerek yok. Gördüğüm kadarıyla bir yoğunluğun olmadığı için VDS'e geçmene gerek yok gibi görünüyor. Senin durumunda hosting zaten olmaz 50 adetten bahsediyoruz pahalıya gelir. Reseller tam olarak ihtiyacın olan şey.
Netinternet ile yıllardır belirli dönemlerde çalıştık sunucu kiralamadan, hostinge kadar geniş bir yelpazede. GüzelHosting'in yetkili arkadaşı yanlış anlamasın onlarla çalışmadığım için birşey söylemem yanlış olur veya taraf tuttuğumu düşünmesinler sakın. Gördüğüm kadarıyla iyi ve kaliteli bir firma. Netinternet'den ise deneyimlerime dayanarak 7/24 destek alırsın, teknolojiyi yakından takip ediyorlar, kendilerini düşünmek yerine müşteri memnuniyeti ön planda olan bir firma. Benim gözümde her zaman favori listemdedir.