Merhabalar ben İstanbul'da bir üniversite öğrencisiyim elimde burslardan aileden gelen paralardan arttırdığım 700 lira gibi bir birikimim var ve burada öğreci olmak gerçekten zor elimdeki parayı en iyi şekilde değerlendirip birşeyler yapmak istiyorum. Bana bu konuda akıl verebilecek yardımcı olabilecek kişiler aramaktayım umarım konuyu yanlış yere açmamışımdır çünkü bana yapabileceğim en mantıklı yatırım instagram gibi geliyor o yüzden buraya açtım şimdiden herkese çok teşekkür ederim. Saygılarımla
Bence 400 TL'ye güzel bir sayfa al, 250 TL'ye de 6 aylık instafly al. Daha sonra Instafly ile aldığın sayfayı büyütmeye çalış. Zamanla reklam falanda alırsın, belki de butiğe çevirirsin.