Öncelikle buna yabancılar laptop değil portable desktop diyorlar, yani taşınabilir masaüstü. Bunu diz üstünde 1-2 saat kullansak felç oluruz. [emoji38][emoji38][emoji38]

İkincisi bu bilgisayar bizim gibi pis fakirler [emoji14] için değil. Bu notebook'u alan adam/kadın 1 milyon dolarlık arabalara biniyorlar.

Veyahut bu bilgisayardan para kazanacak adam satın alıyor bunu. Mesela filmler için 3 boyutlu efekler yapan bir şirketiniz olduğunu düşünün. 10 TB SSD, 64 GB RAM, canavar gibi bir ekran kartı. Tam bu işe uygun. Düşünsenize yönetmen sizi çağırıyor. Bu notebook ile gidip, düşük ayarlarda, real time render bile alabilirsiniz bence.

Yani müşteri kitlesi hazır.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk