Valla şöyle söyleyeyim bende senin gibiydim elimde 1000₺ para vardı.
Mmm Türkiye sistemine girmiştim.Sisteme giren 3.Türktüm.
Ciddi miktarda para kazandım yani risk aldım.Risksiz iş olmaz.Aklına ne yatıyorsa onu yap.
Nedir hocam o bilgi verebilir misiniz?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:32:38 -->-> Daha önceki mesaj 09:31:51 --
2 oranlı iddaa kuponuna at
Barcelonanın bile yenildiği Bayern'in 3 yediği dünyada 2 oranlı kupona güven olur mu hocam