Valla şöyle söyleyeyim bende senin gibiydim elimde 1000₺ para vardı.

Mmm Türkiye sistemine girmiştim.Sisteme giren 3.Türktüm.

Ciddi miktarda para kazandım yani risk aldım.Risksiz iş olmaz.Aklına ne yatıyorsa onu yap.