https://www.youtube.com/watch?v=obSxQvbeDhg
gurur... ne ilginç bir şey demi? en çokta aşk ile güçsüzleşir. öyle bir şey ki... çok kızarsın, öfkenden çıldırırsın. onu unutmak için, çeşitli mücadeleler peşine düşersin. bazen soğuk bir duvar dibinde düşünürsün, kendi kendine konuşursun işte; "ben burada acı çekerken, o şuan gülüyor..." evet gülüyor ve hiçbir boktan haberi yok! daha sonra hiç beklemediğin bir yerde ismini anımsarsın. belki tozlu bir kitabın iç çekmiş bir sayfasının bir köşesinde geçer ismi. belki de yağmurlu bir havada çatısı olmayan bir otobüs durağında. işte o zaman gözlerin dolduğunda. aşkın gururu tanımadığını anlarsın.