Facebook yakın zamanda 1k personel alacak, verilen reklamları denetleyecek, sayfa içi linklemeyi öldürüp reklam vermeye teşvik ettirecek. Reklam vermek de zorlaşacak. Gruplarda linklemeyi zaten bitirdi, grupların alayı çöp..