Modemler genelde bu konuda çok kıt oluyorlar. O bağlantıyı yukarda görsende istediğin performansı alamazsın 3. kattan girmek için 2. kata normal bir access point koyarak hem daha ucuza hemde daha kaliteli bir bağlantı alırsın.