3 senedir Inca IM-310NX 300 Mbps bu modemi kullanıyorum 10dbi 2 anteni var evden ve mahallenin başına kadar çekiyo eviniz yüksekte ise çok iyi performans alırsınız. bu arada fiyat çok uçmuş normalde çdaha 100 tl idi ama şuanda 300 tl civarı olmuş döviz kurlarından sanırım