melih beyi sürekli gönderme çabası var zaten ama aralarındaki kozları ne kadar bypass ettiklerine bağlı bir önceki belediye seçimlerinde son saniye melih kardeşimiz adaydır dediğini unutmayalım şuda bir gerçekki artık gitmesi lazım demetevlerde yaşam alanımız 1 tane parkımız vardı onun içine bile... inşaat makinaları girdi yani hava alamıyoruz şehirde mega yapılardan dolayı