MegaMakale adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/whmcs/1754679-whm...st-temasi.html Buna biraz fazla benziyor gibi geldi.
Dikkatli okumadınız sanırsam tema esinlenerek yapıldı menü yapısı dışında benzeyen bir kısımı yok ki kodlamada sıkıntı çıkmaması responsive olabilmesi için o şekilde çizimi yapıldı.