Huseyink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnternetten alışverişlerde aslında sanal kart kullanılması taraftarıyım.
Kesinlikle. Hatta şöyle diyeyim çok ünlü bir alışveriş sitesinden 400.000 kişinin bilgileri çalındı. 3D diyip milleti kandırıyorlar.