Arkadaşlar bir uyandım gireyim dedim hesaplarıma 2 hesabım kapatılmış.Yedek Hesabıma gireyim dedim girdi sonra tekrardan bir baktım o da kapatıldı yazıyor ne oluyor böyle sizlerde böyle bir durum var mı