Merhaba,
Criteo ile bir dönem çalıştım. İspanya kökenli bir firma ve istanbulda da yerleri var fakat istanbuldakiler pek burnundan kıl aldırmıyor. Direk ispanya ile kontak kurmanı öneririm(ispanyadaki yerinde türk çalışanlar da var). Tıklama maliyetleri ve erişim anlamında criteo bu alanda zirveye oturdu. Bir çok alanda google alanlarını kiralamasına rağmen remarketingte googledan bile daha iyi seviyede. Criteo çalışmak için bildiğim kadarıyla aylık en az30.000-40.000 aralığında tekil ziyaretçi istiyor. E-ticaret dönüşüm oranlarınız mevcutsa tahmini gider ve kazanç tablosuda oluşturabilirler senin için. Çalışmalarından çok memnun olduğum bir firma fakat kesinlikle istanbuldaki yerleri ile iletişime geçmemeni öneririm. İşini direk merkezi olan ispanyadan hallet derim.