Merhabalar,
Criteo kullanan, memnun kalan, müşteri yorumlarını alabilir miyim ?
Çalışma sistemi nedir, nasıl işler, komisyonla mı çalışır, ücreti nedir ?
Bu soruların cevaplarını aramaktayım