ustam bende amatörüm çok anlamıyorum hatta php den hiç anlamıyorum desem yeri var kendimi geliştirmeye çalışıyorum. O fakeip yazılan satırı fake değilde kullanıcının keni ipi gelecek şekilde ayarlamak istiyorum bilmediğim için yapamıyorum r10'da bir üstadımızdan yardım bekliyorum.
buu hiç yapmasanız zaten kullanıcının kendi ip si ile gider. Oyleyse bu kodu kullanmaktaki amac ne ?