Elementary Os 0.4.1 Loki (64bit) kullanıyorum, Arayüz dışında Ubuntudan farkı yok gibi sorunda yaşatmadı uzun süredir. Açılışı çok hızlı ama kapat dediğimdeki kapanma hızı beni benden alıyor