+ Güzel öneri fakat ne yapacağım ? Şuanda bana zevk vereceğini bilsem atlar arabaya Türkiyeyi dolaşırdım.
+ Yazlıkta kalamadım sıkıldım. 1 Gün denize girsem sonraki gün giresim gelmiyor. 10 Defa yazlık - İstanbul arası gidip gelmişimdir
+ Maddi olarak sorunum yok.Bu yüzden bir çok şeyi yapamıyorum.Gereksiz geliyor bana.
Spora yazılmayı düşünüyorum.Fakat ne kadar beni etkiler bilemiyorum. 2 Sene önce 3-4 ay yapıp bırakmıştım.
Açıkçası tam bunu yazacaktım ama onu da istemiyorsun
Maddi konuda sorun yoksa laptop wınn alır çıkarım yollara. Ülkemizin her köşesinde harika yerler var. Gerek gezilecek, gerek kültürel olarak gözlemlenecek gerekse yöresel ürünler/lezzetler olarak deneyimlenecek yüzlerce şey.
Gezmeyi severseniz tabi..
(Mobil cihazımdan yazıldı)