constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3.0 beta kullanıyorum.



Dedim caba uygulama ile mi alakalı. Başka bir uygulama daha açtım aynı hatayı verdi.
Hayır beta kullanmayın şu anda çok kötü hatalar veriyor silip 2.3.3 sürümünü kullanın hata vermez

GM 5 Plus d cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi